Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u alle veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Twijfel dan niet en stel hem gerust via ons contactformulier!
U kunt bij ons met pin betalen. Heel graag zelfs. Indien u graag contant wilt betalen is dat alleen mogelijk wanneer u gepast betaald.
U kunt bij ons contant betalen, liever hebben we dat u bij ons pint. We hebben geen wisselgeld in de winkel.
Als zakelijke klant kunt u op rekening betalen. Als particulier is dit helaas niet mogelijk.
In de meeste gevallen zullen we geen onderzoekskosten rekenen, echter als vooraf al duidelijk is dat de kans dat de reparatie niet slaagt groot is maar we hier wel veel tijd in moeten investeren kunnen we vooraf anders doen besluiten en u toch onderzoekskosten in rekening brengen. U krijgt dit altijd van tevoren te horen.
In de meeste gevallen zullen we geen onderzoekskosten rekenen, echter als vooraf al duidelijk is dat de kans dat de reparatie niet slaagt groot is maar we hier wel veel tijd in moeten investeren kunnen we vooraf anders doen besluiten en u toch onderzoekskosten in rekening brengen. U krijgt dit altijd van tevoren te horen.
Raadpleeg onze pagina Prijzen. Staat uw toestel er niet tussen neem contact met ons op.
U krijgt van ons altijd een kassabon dit is tevens uw garantiebewijs. Wanneer u een gespecificeerde nota nodig heeft is dat uiteraard mogelijk.
U krijgt van ons altijd een kassabon, dit is tevens uw garantiebewijs. Wanneer u voor de verzekering een gespecificeerde nota nodig heeft is dat uiteraard mogelijk.
Vertoond jouw apparaat meer dan één defect dan bieden we je bij elk extra defect op hetzelfde toestel een korting aan.
Wanneer je 3 of meer toestellen tegelijk te reparatie aanbiedt kom je in aanmerking voor een korting.
U kunt gemakkelijk en snel ons online offertesysteem gebruiken voor het opvragen van een offerte voor uw verzekeraar.
Neem contact op met uw verzekeraar. Mogelijk wordt de reparatie gedekt door uw inboedelverzekering, uw WA verzekering of uw (doorlopende) reisverzekering.
Wij hebben geen samenwerking met een verzekeraar, de meeste verzekeraars hebben geen samenwerkingen en je kunt je device dan overal laten repareren met een maximale vergoeding. Ook bij ons.
Als na onderzoek blijkt dat we uw apparaat niet kunnen repareren of wanneer deze financieel total-loss is kunnen we een verklaring voor uw uitschrijven voor uw verzekeraar, de kosten voor deze verklaring bedragen 29,95.
OEM staat voor original equipment factory, dat houdt in dat dit uit dezelfde fabriek komt als de originele onderdelen. Raadpleeg onze pagina Kwaliteit voor meer informatie.
Onder Refurbished verstaan we opgeknapte toestellen die met garantie als nieuw of gebruikt worden aangeboden.
Letterlijk uit een ander toestel gehaald. Raadpleeg onze pagina Kwaliteit voor meer informatie.
Een aftermarket onderdeel is een nagemaakt onderdeel. Raadpleeg onze pagina Kwaliteit voor meer informatie.
We maken zoveel mogelijk gebruik van originele of OEM onderdelen, wanneer dat niet mogelijk is gaan we altijd voor de hoogst mogelijke kwaliteit. Je vindt de kwaliteitsaanduiding van de onderdelen die we voor jouw toestel gebruikt hebben op de factuur.
Raadpleeg onze pagina kwaliteit voor meer informatie.
We maken zoveel mogelijk gebruik van originele of OEM onderdelen, wanneer dat niet mogelijk is gaan we altijd voor de hoogst mogelijke kwaliteit. Je vindt de kwaliteitsaanduiding van de onderdelen die we voor jouw toestel gebruikt hebben op de factuur.
Het is niet gek als je even niet weet welk toestel je hebt. We helpen je graag. Raadpleeg onze pagina welk toestel heb ik voor een handleiding.
Het is niet gek als je even niet weet welk toestel je hebt. Raadpleeg onze pagina welk toestel heb ik.
Het is niet gek als je even niet weet welke iPhone je ook alweer hebt. Raadpleeg onze pagina welke iPhone heb ik.
Het is niet gek als je even niet weet welke iPad je ook alweer hebt. Raadpleeg onze pagina welke iPad heb ik.
Het is niet gek als je even niet weet welk toestel je hebt. Raadpleeg onze pagina welk toestel heb ik.
Het is niet gek als je even niet weet welk toestel je hebt. Raadpleeg onze pagina welk toestel heb ik.
Neem contact met ons op voor een smartphone tablet omgangstraining of voor specifieke vragen.
Nee, dit is een fabeltje. Uw toestel in de rijst leggen na waterschade zal helaas niet helpen. Voor meer informatie raadpleeg ons artikel over waterschade.
Breng je telefoon, tablet zo snel mogelijk bij ons langs. Wij zullen je toestel aan de binnenkant voor je reinigen. Voor meer informatie raadpleeg ons artikel over waterschade.
Je kunt bij ons altijd terecht voor een up to date aanbod van refurbished devices. Neem contact met ons op.
We kopen enkel recente Apple toestellen in neem contact met ons op voor een voorstel.
We kopen/ruilen enkel recente Apple toestellen in neem contact met ons op voor een voorstel.
Dat hangt natuurlijk heel erg af van je toestel en de staat waarin het verkeerd, maar misschien ook wel van de gegevens die er nog op staan. We helpen je graag om de waarde te bepalen.
Dat hangt natuurlijk heel erg af van je toestel en de staat waarin het verkeerd, maar misschien ook wel van de gegevens die er nog op staan. We helpen je graag om die vraag te beantwoorden.
De meeste beeldscherm reparaties zijn binnen 30 minuten voltooid. Een batterij vervangen duurt vaak maar 15 minuten. Als je zeker wilt weten of je op jouw reparatie kunt wachten, neem dan contact met ons op.
Tijdens de reparatie blijven u gegevens altijd bewaard. In een enkel geval kan er eens iets mis gaan (gelukkig is dat nog nooit gebeurt). U bent altijd zelf verantwoordelijk voor een back van uw gegevens.
Onze moederbord reparaties worden uitbesteed aan een specialist, de reparaties zijn doorgaans weer retour binnen 5 werkdagen. De prijs is v.a.150 bij een succesvolle reparatie, bij een onsuccesvolle reparatie worden onderzoekskosten 75 in rekening gebracht.
Je kunt bij ons je telefoon, tablet en sommige laptops ter reparatie aanbieden.
De meest gerepareerde toestellen vindt u op de pagina prijzen. Staat uw toestel er niet tussen neem contact met ons op, we doen niet alles maar wel heel veel.
In principe wordt een toestel nooit gereset, in een enkel geval kan dit nodig zijn. We zullen je hier altijd van tevoren op de hoogte brengen.
Van de meeste toestellen kunnen we de software voor je resetten.
De meeste Android toestellen kunnen het geheugen uitbreiden met een SD-kaart. Bij Apple toestellen is dit niet mogelijk.
U krijgt van ons op de meeste reparaties 6 maanden garantie. Op reparaties waarbij gebruikt is gemaakt van after-market onderdelen, 3 maanden garantie. Op de aanschaf van refurbished devices, 6 maanden garantie.
Helaas. Om vervelende situaties met onjuiste/niet goed werkende onderdelen te voorkomen werken we alleen met onze eigen inkoopkanalen.
Helaas. Om vervelende situaties te voorkomen lijkt het ons verstandiger als je het aan ons over laat.
U kunt gemakkelijk en snel een afspraak inplannen via ons contactformulier, via de mail, per whatsapp of telefonisch. U kunt vaak dezelfde dag nog terecht.
Onze werkplaats bevindt zich op de Kostverlorenhof 60A in Amstelveen. Raadpleeg de pagina contact voor een routebeschrijving.
We zijn geopend van maandag tot en met vrijdag, van 10:00 uur tot 17:00 uur.
Onze reparatie op locatie is beschikbaar in Amstelveen en alle randgemeenten van Amstelveen.
U kunt uw reparatie naar ons toesturen via de post. Raadpleeg de pagina werkwijze voor meer informatie en een gratis adreslabel.
Uiteraard kun je bij ons als zakelijke klant terecht. Kijk op onze pagina zakelijk voor meer informatie.
Gedekt door verzekering?
Uw telefoon of tablet kapot? Dit is vaak gedekt door uw inboedel-, aansprakelijkheids- of reisverzekering. Een aparte toestelverzekering is hiervoor dus niet nodig. Vraag bij ons direct online een gespecificeerde offerte aan. Deze kunt u inleveren bij uw verzekeraar.