Originele onderdelen
6 maanden garantie
Gratis parkeren
06 50 56 47 47

Bel ons direct

info@amstelveenrepair.nl

Stuur ons een mail

Onze werkwijze

Bij ons kies je zelf of je langs komt met je defecte apparaat, je de telefoon of tablet opstuurt of deze op locatie laat repareren. Hieronder lees je alles over onze services en de werkwijze daarvan.

Kom langs

De meeste reparaties kunnen we terwijl je wacht voor je uitvoeren. Neem van tevoren contact met ons op als je er zeker van wilt zijn dat je (niet langer dan 30 min) hoeft te wachten en dat we je onderdeel op voorraad hebben. Je vindt onze openingstijden en de routebeschrijving naar onze werkplaats onder contact.

Opsturen

Gratis naar ons opsturen (je apparaat is verzekerd tot €500), retourzending €15,-

1

Formulier invullen

Download het reparatie formulier en vul deze volledig in.

2

Adreslabel en inpakken

Genereer op onze kosten een adreslabel voor op je pakket. Pak je apparaat goed in samen met het formulier dat je gedownload en ingevuld hebt.

3

Ontvangstbevestiging / Prijsopgave

Als we je telefoon of tablet per post ontvangen hebben sturen we je altijd een bevestiging van ontvangst. Als je die nog niet hebt gehad, sturen we je ook een prijsopgave, alvorens we met de reparatie starten. Zo kom je nooit voor ongewenste verassingen te staan.

4

Repareren

Als alles duidelijk en akkoord is gaan we met de reparatie van start, doorgaans is deze de volgende werkdag al gereed.

5

Betalen

Voordat we je apparaat weer terugsturen vragen je we de factuur te voldoen.

6

Terugsturen

Zodra we je betaling hebben ontvangen sturen we je device direct weer goed ingepakt terug, zodat deze veilig op plaats van bestemming aan komt.

Gedekt door verzekering?

Uw telefoon of tablet kapot? Dit is vaak gedekt door uw inboedel-, aansprakelijkheids- of reisverzekering. Een aparte toestelverzekering is hiervoor dus niet nodig. Vraag bij ons direct online een gespecificeerde offerte aan. Deze kunt u inleveren bij uw verzekeraar.