Veelgestelde vragen2023-08-09T15:45:07+02:00

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u alle veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Twijfel dan niet en stel hem ons gerust via het contactformulier!

Krijg ik een factuur voor de verzekering?2024-06-11T17:29:17+02:00

U krijgt van ons altijd een kassabon, dit is tevens uw garantiebewijs. Wanneer u voor de verzekering een gespecificeerde nota nodig heeft is dat uiteraard mogelijk. Wij kunnen u de factuur meegeven in de winkel of hem versturen per email.

Gebruiken jullie originele onderdelen?2024-06-11T14:48:39+02:00

We maken zoveel mogelijk gebruik van originele of OEM onderdelen (als er meerdere mogelijkheden zijn, bespreken we welke je wilt) wanneer dat niet mogelijk is gaan we altijd voor de hoogst mogelijke kwaliteit. Je vindt de kwaliteitsaanduiding van de onderdelen die we voor jouw toestel gebruikt hebben op de factuur.

Raadpleeg onze pagina kwaliteit voor meer informatie.

Kan ik mijn telefoon opsturen?2024-06-11T17:54:42+02:00

U kunt uw reparatie naar ons toesturen via de post. Op de pagina ‘Over ons’ vind je onderaan een uitleg over deze werkwijze en hoe je gratis adreslabel aanmaakt. U kunt ook even contact opnemen, dan leggen we het graag uit.

Rekenen jullie onderzoekskosten?2024-06-11T17:37:32+02:00

Onderzoekskosten (verschilt per defect) worden vooruit betaald, wanneer het onderzoek tot een reparatie leidt, laten we de onderzoekskosten vallen en kunt u het reeds betaalde bedrag als aanbetaling beschouwen.

Krijg ik een bon / factuur?2024-06-11T17:30:14+02:00

U krijgt van ons altijd een kassabon dit is tevens uw garantiebewijs. Wanneer u een gespecificeerde nota nodig heeft is dat uiteraard mogelijk. Wij geven u de kassabon mee in de winkel of versturen deze per email.

Hoe lang heb ik garantie?2024-06-11T14:10:45+02:00

Je krijgt van ons op de meeste reparaties 6 maanden garantie. Op reparaties waarbij gebruikt is gemaakt van after-market (niet originele onderdelen) onderdelen, 3 maanden garantie. Op de aanschaf van refurbished devices, 6 maanden garantie.

Welke merken repareren jullie?2024-06-11T14:14:54+02:00

De meest gerepareerde toestellen, tablets en laptops vindt u op de pagina prijzen. Staat uw toestel er niet tussen neem contact met ons op, we doen niet alles maar wel heel veel.

Kan ik mijn telefoon laten repareren met eigen onderdelen?2024-06-11T13:57:03+02:00

Helaas, dit doen wij niet. Om vervelende situaties met onjuiste/niet goed werkende onderdelen te voorkomen werken we alleen met onze eigen inkoopkanalen.

Kan ik het geheugen uitbreiden?2024-06-11T14:01:50+02:00

De meeste Android toestellen kunnen het geheugen uitbreiden met een SD-kaart. Deze verkopen wij eventueel in de winkel. Bij Apple toestellen is dit niet mogelijk.

Welke kwaliteit onderdelen gebruiken jullie?2024-06-11T14:45:58+02:00

We maken zoveel mogelijk gebruik van originele of OEM onderdelen, wanneer dat niet mogelijk is gaan we altijd voor de hoogst mogelijke kwaliteit, als er meerdere mogelijkheden zijn, heb je zelf de keuze. Je vindt de kwaliteitsaanduiding van de onderdelen die we voor jouw toestel gebruikt hebben op de factuur.

Wat is mijn telefoon waard?2024-06-11T14:26:24+02:00

Dat hangt natuurlijk heel erg af van je toestel en de staat waarin het verkeerd, maar misschien ook wel van de gegevens die er nog op staan. We helpen je graag om de waarde te bepalen. Kom hiervoor langs bij ons in de winkel.

Kan ik mijn telefoon inruilen/ruilen?2024-06-11T14:28:04+02:00

We kopen/ruilen enkel recente Apple toestellen in neem contact met ons op voor een voorstel of als je langskomt in de winkel, kunnen wij dit meteen voor je bekijken

Wat moet ik doen bij waterschade?2024-06-11T15:56:08+02:00

Breng je telefoon, tablet zo snel mogelijk bij ons langs. Wij zullen je toestel aan de binnenkant voor je reinigen en droogmaken. Voor meer informatie klik hier

Ben ik mijn gegevens kwijt na de reparatie?2024-06-11T14:20:57+02:00

Tijdens de reparatie blijven jouw gegevens altijd bewaard. In een enkel geval kan er eens iets mis gaan (gelukkig is dat nog nooit gebeurt). Je bent altijd zelf verantwoordelijk voor een back-up van jouw gegevens.

Kunnen jullie een software reset doen?2024-06-11T14:07:40+02:00

Van de meeste toestellen kunnen we de software voor je resetten. Wilt je weten of dit bij jouw telefoon, tablet of laptop kan, neem dan contact met ons op.

Wat betekend OEM?2024-06-11T17:06:28+02:00

OEM staat voor original equipment factory, dat houdt in dat dit uit dezelfde fabriek komt als de originele onderdelen. Klik hier voor meer informatie.

Hoe lang duurt de reparatie?2024-06-11T14:22:29+02:00

De meeste beeldscherm reparaties zijn al binnen 30 minuten voltooid. Een batterij vervangen duurt vaak maar 15 minuten. Als je zeker wilt weten of je op jouw reparatie kunt wachten, neem dan contact met ons op.

Kopen jullie ook toestellen in?2024-06-11T14:30:24+02:00

We kopen enkel recente Apple toestellen in. Neem contact met ons op voor een voorstel of kom bij ons langs in de winkel.

Welk model telefoon heb ik?2024-06-11T15:11:31+02:00

Het is niet gek als je even niet weet welk toestel je hebt. Raadpleeg onze pagina welk toestel/model heb je?  klik hier  en daarna op “Vind mijn model” aan de rechterkant van de pagina.

Doen jullie ook moederbord reparaties?2024-06-11T14:19:33+02:00

Onze moederbord reparaties worden uitbesteed aan een specialist, de reparaties zijn doorgaans weer retour binnen 5 werkdagen. De prijs is vanaf €150,00 bij een succesvolle reparatie, bij een onsuccesvolle reparatie worden onderzoekskosten €75,00 in rekening gebracht.

Wat betekend after-market?2024-06-11T14:57:23+02:00

Een aftermarket onderdeel is een nagemaakt onderdeel (niet origineel). Raadpleeg onze pagina Kwaliteit voor meer informatie. Klik hier voor artikel

Wat betekent Refurbished?2024-06-11T15:50:07+02:00

Onder Refurbished verstaan we opgeknapte toestellen die met garantie (6 maanden) als nieuw of gebruikt worden aangeboden.

Wordt mijn toestel gereset/gewist?2024-06-11T14:12:53+02:00

In principe wordt een toestel nooit gereset, in een enkel geval kan dit nodig zijn. We zullen je hiervan altijd van tevoren op de hoogte brengen.

Welke iPhone heb ik?2024-06-11T15:36:51+02:00

Het is niet gek als je even niet weet welke Iphone je hebt. Raadpleeg onze pagina welk toestel/model heb je.  Klik hier en daarna op “Vind mijn model” aan de rechterkant van de pagina.

Wat is het bezoekadres?2024-06-11T18:01:49+02:00

Onze werkplaats bevindt zich op de Kostverlorenhof 60A in Amstelveen. Klik hier voor een routebeschrijving.

Kan ik bij jullie ook onderdelen kopen om mijn reparatie zelf te doen?2024-06-11T14:08:49+02:00

Om vervelende situaties te voorkomen, verkopen wij geen losse onderdelen om zelf mee te repareren. Je kunt dit altijd het beste aan de specialist overlaten.

Is een reparatie het nog wel waard?2024-06-11T14:24:46+02:00

Dat hangt natuurlijk heel erg af van jouw toestel en de staat waarin het verkeerd, maar misschien ook wel van de gegevens die er nog op staan. We helpen je graag om die vraag te beantwoorden. Als je langskomt in de winkel kunnen wij dit voor je beoordelen.

Verkopen jullie ook refurbished telefoons en ipads?2024-06-11T14:33:07+02:00

Je kunt bij ons altijd terecht voor een up to date aanbod van refurbished devices.  Neem contact met ons op of kom bij ons langs en kijk naar het aanbod wat we op dit moment hebben.

Welke iPad heb ik?2024-06-11T15:31:32+02:00

Het is niet gek als je even niet weet welke Ipad je hebt. Raadpleeg onze pagina welk toestel/model heb je.  Klik hier en daarna op “Vind mijn model” aan de rechterkant van de pagina.

Wat zijn jullie openingstijden?2024-06-11T13:00:53+02:00

We zijn geopend van maandag tot en met vrijdag, van 12:00 uur tot 18:00 uur. Op donderdag en zondag zijn wij gesloten. Op zaterdag zijn we geopend van 12:00 tot 16:00 uur.

Kan ik contant betalen?2024-06-11T17:48:57+02:00

U kunt bij ons contant betalen, liever hebben we dat u bij ons pint. We hebben geen/niet veel wisselgeld in de winkel.

Hanteren jullie no cure no pay?2024-06-11T17:42:20+02:00

In de meeste gevallen rekenen we onderzoekskosten (verschilt per defect) die worden vooruit betaald, wanneer het onderzoek tot een reparatie leidt, laten we de onderzoekskosten vallen en kunt u het reeds betaalde bedrag als aanbetaling beschouwen.

Hebben jullie een samenwerking met een verzekeraar?2024-06-11T17:20:17+02:00

Wij hebben geen samenwerking met een verzekeraar, de meeste verzekeraars hebben geen samenwerkingen en je kunt je device dan overal laten repareren met een maximale vergoeding. Ook bij ons. Neem contact met ons op of loop even bij ons langs.

Kan ik met pin betalen?2024-06-11T17:50:22+02:00

U kunt bij ons met pin betalen. Heel graag zelfs. Indien u graag contant wilt betalen is dat alleen mogelijk wanneer u gepast betaald. Er is niet altijd wisselgeld aanwezig.

Kan ik mijn reparatie indienen bij de verzekeraar?2024-06-11T17:21:46+02:00

Neem contact op met uw verzekeraar. Mogelijk wordt de reparatie gedekt door uw inboedelverzekering, uw WA verzekering of uw (doorlopende) reisverzekering.

Hoe snel kan ik een afspraak maken?2024-06-11T17:56:10+02:00

U kunt gemakkelijk en snel een afspraak inplannen via ons contactformulier, via de mail, per whatsapp of telefonisch. U kunt vaak dezelfde dag nog terecht. Klik hier om naar de afspraken pagina te gaan.

Kan ik een offerte krijgen voor de verzekering?2024-06-11T18:03:26+02:00

U kunt gemakkelijk en snel ons online offertesysteem gebruiken. Klik hier om de prijs op te vragen.

Doen jullie ook uitleg en/of trainingen?2024-06-11T14:38:16+02:00

Neem contact met ons op voor een smartphone/tablet omgangstraining of voor specifieke vragen. Wij helpen je graag!

Krijg ik korting bij meerdere defecten?2024-06-11T17:28:14+02:00

Vertoond jouw apparaat meer dan één defect dan bieden we je bij elk extra defect op hetzelfde toestel een korting aan. Neem gerust even contact met ons op of kom langs in de winkel.

Krijg ik korting met meerdere telefoons tegelijk?2024-06-11T17:24:14+02:00

Wanneer je 3 of meer toestellen tegelijk te reparatie aanbiedt kom je in aanmerking voor een korting. Neem contact op of kom langs voor meer informatie.

Kan ik op rekening betalen?2024-06-11T17:44:05+02:00

Het is mogelijk op als zakelijke klant op rekening te betalen. Als particulier is dit helaas niet mogelijk.

Welke tablet heb ik?2024-06-11T15:36:01+02:00

Het is niet gek als je even niet weet welke tablet je hebt. Klik hier en daarna op “Vind mijn model” aan de rechterkant van de pagina.

Wat repareren jullie allemaal?2024-06-11T14:17:06+02:00

Je kunt bij ons je telefoon, tablet en sommige laptops ter reparatie aanbieden. Twijfel je of wij jouw telefoon, tablet of laptop kunnen repareren, neem dan even contact met ons op.

Wat betekent Pulled?2024-06-11T15:44:38+02:00

Letterlijk uit een ander toestel (zelfde merk en toestel) gehaald. Raadpleeg onze pagina Kwaliteit voor meer informatie.

Wat kost een reparatie?2024-06-11T17:31:53+02:00

Raadpleeg onze pagina Prijzen. Hier staan per model de verschillende kosten per reparatie. Staat uw toestel er niet tussen neem contact met ons op.

Welke telefoon heb ik?2024-06-11T15:43:13+02:00

Het is niet gek als je even niet weet welke telefoon je hebt. Raadpleeg onze pagina welk toestel/model heb je.  Klik hier  en daarna op “Vind mijn model” aan de rechterkant van de pagina.

Helpt rijst tegen waterschade?2024-06-11T15:00:22+02:00

Nee, dit is een fabeltje. Uw toestel in de rijst leggen na waterschade zal helaas niet helpen. Het beste is, om zo snel mogelijk langs te komen om hem te repareren. Voor meer informatie raadpleeg ons artikel over waterschade. Klik hier voor artikel

Welk merk telefoon heb ik?2024-06-11T15:24:22+02:00

Het is niet gek als je even niet weet welk merk toestel je hebt. Raadpleeg onze pagina welk toestel/model heb je.  Klik hier  en daarna op “Vind mijn model” aan de rechterkant van de pagina.

Repareren jullie ook zakelijk?2024-06-11T17:52:48+02:00

Uiteraard kun je bij ons als zakelijke klant terecht. Klik hier voor meer informatie.

Kan ik een total-loss verklaring krijgen?2024-06-11T17:08:39+02:00

Als na onderzoek blijkt dat we uw apparaat niet kunnen repareren of wanneer deze financieel total-loss is kunnen we een verklaring voor uw uitschrijven voor uw verzekeraar. De kosten voor deze verklaring bedragen €29,95.

In veel gevallen kan je telefoon direct worden gerepareerd.

In veel gevallen kan je telefoon direct worden gerepareerd.

Kom langs in de winkel óf maak snel een afspraak.

Ga naar de bovenkant