Veelgestelde vragen2023-08-09T15:45:07+02:00

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u alle veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Twijfel dan niet en stel hem ons gerust via het contactformulier!

Wat is mijn telefoon waard?2023-08-06T10:41:59+02:00

Dat hangt natuurlijk heel erg af van je toestel en de staat waarin het verkeerd, maar misschien ook wel van de gegevens die er nog op staan. We helpen je graag om de waarde te bepalen.

Gebruiken jullie originele onderdelen?2023-08-06T10:35:23+02:00

We maken zoveel mogelijk gebruik van originele of OEM onderdelen, wanneer dat niet mogelijk is gaan we altijd voor de hoogst mogelijke kwaliteit. Je vindt de kwaliteitsaanduiding van de onderdelen die we voor jouw toestel gebruikt hebben op de factuur.

Raadpleeg onze pagina kwaliteit voor meer informatie.

Wat betekent Pulled?2023-08-06T10:34:36+02:00

Letterlijk uit een ander toestel gehaald. Raadpleeg onze pagina Kwaliteit voor meer informatie.

Wat moet ik doen bij waterschade?2023-08-06T10:40:28+02:00

Breng je telefoon, tablet zo snel mogelijk bij ons langs. Wij zullen je toestel aan de binnenkant voor je reinigen. Voor meer informatie raadpleeg ons artikel over waterschade.

Kunnen jullie een software reset doen?2023-08-06T10:45:09+02:00

Van de meeste toestellen kunnen we de software voor je resetten.

Kan ik een total-loss verklaring krijgen?2023-08-06T10:30:01+02:00

Als na onderzoek blijkt dat we uw apparaat niet kunnen repareren of wanneer deze financieel total-loss is kunnen we een verklaring voor uw uitschrijven voor uw verzekeraar, de kosten voor deze verklaring bedragen 29,95.

Verkopen jullie ook refurbished telefoons en ipads?2023-08-06T10:40:51+02:00

Je kunt bij ons altijd terecht voor een up to date aanbod van refurbished devices. Neem contact met ons op.

Hoe lang heb ik garantie?2023-08-06T10:45:59+02:00

U krijgt van ons op de meeste reparaties 6 maanden garantie. Op reparaties waarbij gebruikt is gemaakt van after-market onderdelen, 3 maanden garantie. Op de aanschaf van refurbished devices, 6 maanden garantie.

Helpt rijst tegen waterschade?2023-08-06T10:40:02+02:00

Nee, dit is een fabeltje. Uw toestel in de rijst leggen na waterschade zal helaas niet helpen. Voor meer informatie raadpleeg ons artikel over waterschade.

Repareren jullie ook zakelijk?2023-08-06T09:27:19+02:00

Uiteraard kun je bij ons als zakelijke klant terecht. Kijk op onze pagina zakelijk voor meer informatie.

Kan ik contant betalen?2023-08-06T10:24:34+02:00

U kunt bij ons contant betalen, liever hebben we dat u bij ons pint. We hebben geen wisselgeld in de winkel.

Doen jullie ook uitleg en/of trainingen?2023-08-06T10:39:39+02:00

Neem contact met ons op voor een smartphone tablet omgangstraining of voor specifieke vragen.

Kan ik mijn telefoon inruilen/ruilen?2023-08-06T10:41:37+02:00

We kopen/ruilen enkel recente Apple toestellen in neem contact met ons op voor een voorstel.

Kan ik mijn telefoon opsturen?2023-08-06T10:36:04+02:00

U kunt uw reparatie naar ons toesturen via de post. Op de pagina ‘Over ons’ vind je onderaan een uitleg over deze werkwijze en hoe je gratis adreslabel aanmaakt.

Ben ik mijn gegevens kwijt na de reparatie?2023-08-06T10:43:09+02:00

Tijdens de reparatie blijven u gegevens altijd bewaard. In een enkel geval kan er eens iets mis gaan (gelukkig is dat nog nooit gebeurt). U bent altijd zelf verantwoordelijk voor een back van uw gegevens.

Wordt mijn toestel gereset/gewist?2023-08-06T10:44:47+02:00

In principe wordt een toestel nooit gereset, in een enkel geval kan dit nodig zijn. We zullen je hier altijd van tevoren op de hoogte brengen.

Hebben jullie een samenwerking met een verzekeraar?2023-08-06T10:29:38+02:00

Wij hebben geen samenwerking met een verzekeraar, de meeste verzekeraars hebben geen samenwerkingen en je kunt je device dan overal laten repareren met een maximale vergoeding. Ook bij ons.

Kopen jullie ook toestellen in?2023-08-06T10:41:15+02:00

We kopen enkel recente Apple toestellen in neem contact met ons op voor een voorstel.

Hanteren jullie no cure no pay?2023-08-06T10:25:34+02:00

In de meeste gevallen zullen we geen onderzoekskosten rekenen, echter als vooraf al duidelijk is dat de kans dat de reparatie niet slaagt groot is maar we hier wel veel tijd in moeten investeren kunnen we vooraf anders doen besluiten en u toch onderzoekskosten in rekening brengen. U krijgt dit altijd van tevoren te horen.

Welke kwaliteit onderdelen gebruiken jullie?2023-08-06T10:35:50+02:00

We maken zoveel mogelijk gebruik van originele of OEM onderdelen, wanneer dat niet mogelijk is gaan we altijd voor de hoogst mogelijke kwaliteit. Je vindt de kwaliteitsaanduiding van de onderdelen die we voor jouw toestel gebruikt hebben op de factuur.

Wat repareren jullie allemaal?2023-08-06T10:44:02+02:00

Je kunt bij ons je telefoon, tablet en sommige laptops ter reparatie aanbieden.

Doen jullie ook moederbord reparaties?2023-08-06T10:43:38+02:00

Onze moederbord reparaties worden uitbesteed aan een specialist, de reparaties zijn doorgaans weer retour binnen 5 werkdagen. De prijs is v.a.150 bij een succesvolle reparatie, bij een onsuccesvolle reparatie worden onderzoekskosten 75 in rekening gebracht.

Wat kost een reparatie?2023-08-06T10:26:28+02:00

Raadpleeg onze pagina Prijzen. Staat uw toestel er niet tussen neem contact met ons op.

Welk merk telefoon heb ik?2023-08-06T10:38:52+02:00

Het is niet gek als je even niet weet welk toestel je hebt. Raadpleeg onze pagina welk toestel heb ik.

Is een reparatie het nog wel waard?2023-08-06T10:42:21+02:00

Dat hangt natuurlijk heel erg af van je toestel en de staat waarin het verkeerd, maar misschien ook wel van de gegevens die er nog op staan. We helpen je graag om die vraag te beantwoorden.

Welke iPad heb ik?2023-08-06T10:37:51+02:00

Het is niet gek als je even niet weet welke iPad je ook alweer hebt. Raadpleeg onze pagina welke iPad heb ik.

Kan ik bij jullie ook onderdelen kopen om mijn reparatie zelf te doen?2023-08-06T10:46:51+02:00

Helaas. Om vervelende situaties te voorkomen lijkt het ons verstandiger als je het aan ons over laat.

Welke telefoon heb ik?2023-08-06T10:36:18+02:00

Het is niet gek als je even niet weet welk toestel je hebt. We helpen je graag. Raadpleeg onze pagina welk toestel heb ik voor een handleiding.

Hoe lang duurt de reparatie?2023-08-06T10:42:50+02:00

De meeste beeldscherm reparaties zijn binnen 30 minuten voltooid. Een batterij vervangen duurt vaak maar 15 minuten. Als je zeker wilt weten of je op jouw reparatie kunt wachten, neem dan contact met ons op.

Kan ik op rekening betalen?2023-08-06T10:24:59+02:00

Als zakelijke klant kunt u op rekening betalen. Als particulier is dit helaas niet mogelijk.

Wat zijn jullie openingstijden?2023-08-06T08:41:35+02:00

We zijn geopend van maandag tot en met vrijdag, van 10:00 uur tot 18:00 uur. Op donderdag en zondag zijn wij gesloten. Op zaterdag zijn we geopend van 12:00 tot 16:00 uur.

Welke tablet heb ik?2023-08-06T10:36:44+02:00

Het is niet gek als je even niet weet welk toestel je hebt. Raadpleeg onze pagina welk toestel heb ik.

Krijg ik een bon / factuur?2023-08-06T10:26:50+02:00

U krijgt van ons altijd een kassabon dit is tevens uw garantiebewijs. Wanneer u een gespecificeerde nota nodig heeft is dat uiteraard mogelijk.

Welke merken repareren jullie?2023-08-06T10:44:25+02:00

De meest gerepareerde toestellen vindt u op de pagina prijzen. Staat uw toestel er niet tussen neem contact met ons op, we doen niet alles maar wel heel veel.

Wat betekend after-market?2023-08-06T10:35:01+02:00

Een aftermarket onderdeel is een nagemaakt onderdeel. Raadpleeg onze pagina Kwaliteit voor meer informatie.

Welke iPhone heb ik?2023-08-06T10:37:16+02:00

Het is niet gek als je even niet weet welke iPhone je ook alweer hebt. Raadpleeg onze pagina welke iPhone heb ik.

Wat is het bezoekadres?2023-08-06T10:37:29+02:00

Onze werkplaats bevindt zich op de Kostverlorenhof 60A in Amstelveen. Raadpleeg de pagina contact voor een routebeschrijving.

Kan ik mijn reparatie indienen bij de verzekeraar?2023-08-06T10:29:14+02:00

Neem contact op met uw verzekeraar. Mogelijk wordt de reparatie gedekt door uw inboedelverzekering, uw WA verzekering of uw (doorlopende) reisverzekering.

Krijg ik korting bij meerdere defecten?2023-08-06T10:27:51+02:00

Vertoond jouw apparaat meer dan één defect dan bieden we je bij elk extra defect op hetzelfde toestel een korting aan.

Krijg ik korting met meerdere telefoons tegelijk?2023-08-06T10:28:20+02:00

Wanneer je 3 of meer toestellen tegelijk te reparatie aanbiedt kom je in aanmerking voor een korting.

Kan ik met pin betalen?2023-08-06T10:24:03+02:00

U kunt bij ons met pin betalen. Heel graag zelfs. Indien u graag contant wilt betalen is dat alleen mogelijk wanneer u gepast betaald.

Wat betekend OEM?2023-08-06T10:31:29+02:00

OEM staat voor original equipment factory, dat houdt in dat dit uit dezelfde fabriek komt als de originele onderdelen. Raadpleeg onze pagina Kwaliteit voor meer informatie.

Rekenen jullie onderzoekskosten?2023-08-06T10:26:03+02:00

In de meeste gevallen zullen we geen onderzoekskosten rekenen, echter als vooraf al duidelijk is dat de kans dat de reparatie niet slaagt groot is maar we hier wel veel tijd in moeten investeren kunnen we vooraf anders doen besluiten en u toch onderzoekskosten in rekening brengen. U krijgt dit altijd van tevoren te horen.

Kan ik het geheugen uitbreiden?2023-08-06T10:45:41+02:00

De meeste Android toestellen kunnen het geheugen uitbreiden met een SD-kaart. Bij Apple toestellen is dit niet mogelijk.

Kan ik een offerte krijgen voor de verzekering?2023-08-06T10:33:52+02:00

U kunt gemakkelijk en snel ons online offertesysteem gebruiken.

Wat betekent Refurbished?2023-08-06T10:31:05+02:00

Onder Refurbished verstaan we opgeknapte toestellen die met garantie als nieuw of gebruikt worden aangeboden.

Welk model telefoon heb ik?2023-08-06T10:39:15+02:00

Het is niet gek als je even niet weet welk toestel je hebt. Raadpleeg onze pagina welk toestel heb ik.

Krijg ik een factuur voor de verzekering?2023-08-06T10:27:15+02:00

U krijgt van ons altijd een kassabon, dit is tevens uw garantiebewijs. Wanneer u voor de verzekering een gespecificeerde nota nodig heeft is dat uiteraard mogelijk.

Hoe snel kan ik een afspraak maken?2023-08-06T10:35:22+02:00

U kunt gemakkelijk en snel een afspraak inplannen via ons contactformulier, via de mail, per whatsapp of telefonisch. U kunt vaak dezelfde dag nog terecht.

Kan ik mijn telefoon laten repareren met eigen onderdelen?2023-08-06T10:46:22+02:00

Helaas. Om vervelende situaties met onjuiste/niet goed werkende onderdelen te voorkomen werken we alleen met onze eigen inkoopkanalen.

Kom langs of maak direct een afspraak

In veel gevallen kan je telefoon direct worden gerepareerd.

Kom langs in de winkel óf maak snel een afspraak.

Ga naar de bovenkant